kvällsaktivitet



Underbart avslappnad kväll igår på Favoritkaféet tillsammans med E. Ibland behöver man verkligen få sitta och bara prata om ditten och datten och samtidigt äta god mat och njuta av att känna sig lugn och harmoniskt. Vi konstaterade båda att lite ledigt över jul var precis vad vi behövde! Fast tre månader på Franska Rivieran hade också funkat! :)



Ikväll blir det också god mat då jag och Sambon skall ut och äta innan vi skall på musikalen My Fair Lady. Ser verkligen fram emot kvällen! Är egentligen inte musikalfrälst, men My Fair Lady skall bli riktigt roligt att se. Minnas att jag såg den som barn på TV och satt trollbunden. Föreställer mig att det var en nyårsafton, men det kanske det inte var. Vinter var det i alla fall!

Annars väntar vi med spänning på att få besked om lägenheten. Besked på måndag. Har helt ställt in mig på att få den, så det kommer att bli traumatiskt om den går till någon annan! Tur att jag har fullt upp i helgen med rättning, städning, tvättstuga och konsert i kyrkan på söndag eftermiddag.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Musikal=roligt :)
Hoppas ni får lägenheten. Ha en bra helg!

2006-12-08 @ 13:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0