kanske måste handlar byxor också ...

Böcker är trevligt, böcker är livsnödvändigt. Jag älskar känslan av att öppna en ny bok eller sms-plinget när en ny bokbeställning från Bokus har anlänt till utlämningsstället. Men, hur mycket bokälskare jag än är så är det ju oundvikligen så att jag även måste lägg lite pengar på kläder (åtminstone någon gång om året ...). Hos Hanna Ek pågår just nu en tävling där man kan vinna ett presentkort på HM laddat med 1000 kr. Jag tar chansen och är med för min vårgarderob är verkligen i behov av ett lyft och just idag råkade jag ju klicka hemma ännu en bokbeställning ... Där rök ännu ett ett tröjinköp liksom ...

Kommentarer
Postat av: Hanna Ek

:) fint! lycka till nu!

2012-03-09 @ 19:49:11
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0