fiktiv tvillingssjäl

NE.se kan man kolla vilken fiktiv figur man är mest lik. Perfekt litet test att göra medan man sörplar på en kopp kaffe och inser att arbetsdagen snart är slut. Jag är tydligen mest lik David Copperfield - "David Copperfield är både flitig och tapper. Optimist trots motgångar." Det där med tapper skall ni nog ta med en nypa salt, säger den räddhågsna blogg_bohemen ...

David Copperfield

PS: Lite roligt är det ändå att jag blev just David Copperfield eftersom det är veckans boktips i vårt skolbibliotek, eller som vi kallar det: Bibliotek Tranströmer.


Kommentarer
Postat av: Maria

Var tvungen och testa och jag var tydligen Mumintrollet som "är ärlig, konservativ och lättsårad. Familjekär och vill inte flytta hemifrån." Hmm, vet inte jag...:)



2011-12-08 @ 14:33:48
Postat av: blogg_bohemen

Åh Mumintrollet! En favorit! Filosoferande, snäll och nyfiken. :)

2011-12-09 @ 07:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0