bokrean avklarad




Jag har blivit nätshoppare på riktigt. Jag sviker bokrean i butikerna för att istället hemifrån soffan beställa den en populärpsykologiska titeln efter den andra, blandat med några skönlitterära böcker. Ingen trängsel, lugn och ro och latte i muggen, större utbud och dessutom reatitlar i pocketformat. Jag är frälst! Samtidigt får jag lite dåligt samvete för att jag inte stödjer de lokala bokhandlarna, som jag verkligen vill skall överleva. Men, vem vet, kanske slinker det ned någon smalmatsbok, eller mer troligt en bok med smarriga chokladmuffins ...


Kommentarer
Postat av: Maria

hahaha, i år gjorde jag likadant...väntar nu på paketet som kommer den 25:e :)

2010-02-19 @ 20:22:34
URL: http://renovationaryroad.bloggplatsen.se
Postat av: blogg_bohemen

Jag älskar när bokpaketet kommer. Även om inte innehållet är någon överraskning så är det ändå en speciell känsla att ta fram böckerna, öppna dem, känna på omslaget. Jag tycker det är som julafton varje gång!

2010-02-20 @ 14:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0