ledighet i antågande

SPORTLOV! Tänker som vanligt hålla mig ifrån att sporta, men kommer säkerligen att se en hel del skidskytte eftersom VM drar igång nu i helgen.

Lovets höjdpunkt blir stockholmsresan (ons - fre) med besök på Dramaten. Vet att Muntra fruarna i Windsor  blev rätt sågad av både DN och SvD, men vi ger den en chans och hoppas, om inte annat, på lite lättsam teaterunderhållning. Eftersom jag aldrig varit på Dramaten tidigare så tycker jag att det skall bli en upplevelse i sig att besök vår nationalscen.
Tid för synundersökning har jag också bokat in på lovet, så nu kanske det äntligen blir nya glasögon. Alltid lika roligt och lika svårt att bestämma vilka bågar man vill se sig själv i de närmsta åren.

Och så kanske vi äntligen hinner med att fixa till älsklingens minst sagt rörigt inredda, och väldigt dammiga.  klädrum/kontor ...


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0