inget att läsa

Lite då och då hamnar jag som läsare i en period då ingen bok riktigt griper tag och får mig att vilja fortsätta vända blad. Nu ligger det mängder med säkerligen läsvärda böcker bredvid min säng och jag har öppnat flera av dem utan att fångas, känslan är fånigt nog alltid en aning stressframkallande.

Det finnas dock bot, om inte i min egen hög så kanske i bibblans pocketsnurra. Jag vill ha något snabbläst, men intressant och inte en deckare. Får kolla runt lite bland andra bokbloggare efter tips! Kanske jag skulle testa en ljud-bok igen?


Kommentarer
Postat av: Ve

Boktips från syster!

Just who will you be med Maria Shriver

2008-10-01 @ 21:48:50
Postat av: blogg_bohemen

Boktips från kära syster - jag är chockad!!! Skall genast kolla upp den! Om du tipsar måste det vara en höjdarbok!

2008-10-01 @ 22:26:05
Postat av: Västmanländskan

Har du testat nåt av Maria Ernestam. Lättsmält, men smart.

2008-10-02 @ 20:18:33
URL: http://vastmanlandskan.blogspot.com
Postat av: blogg_bohemen

Tyvärr verkar jag vara den enda människan i Sverige som inte riktigt uppskattar Ernestams böcker... Men jag tackar ändå för tipset!

2008-10-02 @ 21:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0