helgrapport



"Sommar, sommar och sol ..." Vilken toppenhelg det har varit! Har skaffat mig årets första solbränna, med betoning på bränna, och lärt mig att det är förrädiskt att sitta i en brassestol vid en fläktande sjö alltför länge ...

Rättning har jag svårt att göra utomhus, så det fick bli några timmar på universitetsbibblan, men jag kompenserad med att gå hela den långa vägen hem och njöt av solskenet.

Jag och mor har påbörjat en stegräkningsutmaning och det var nog mest därför jag gick hela vägen hem ... Man känner sig faktiskt lite mer taggade att gå ut och promenera om man har ett mål. Nu när vi är två känner man dessutom pressen lite extra mycket, vilket bara är bra. Jag och mor hoppas nu på bättre kondis och minskat midjemått! Någon gång måste det vara vi som lyckas!

För att förbränna en latte måste man gå 3300 steg och för en kanelbulle 4000 steg - törs inte fika mera! Får bli te och cola zero hädanefter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0