dags att skruva

Idag kommer en IKEA-leverans med möbler. Ska bli toppen att äntligen få garderober till älsklingens alla kläder (jag klarar mig fortfarande finfint med min enda garderob ...) samt en byrå i hallen till alla halsdukar, en byrå i sovrummet till alla lakan och träningskläder, två nya bokhyllor för böcker och CD-skrivor som inte får plats och så ett välbehövligt skrivbord för alla papper och annat. Nackdelen med det hela är att allt skall skruvas ihop ... Undrar vem som tappar humöret först? Känns som det blir jag!


Kommentarer
Postat av: Magix

Låter onekligen som lite jobb, men jag garanterar att ni är nöjda efteråt! Vi skaffade två Billyn i februari (och de fylldes oroväckande snabbt... :P)

2008-08-12 @ 10:11:40
URL: http://bokbabbel.blogspot.com
Postat av: blogg_bohemen

Alla älskar Billy! Vi har beställt silverfärgade, kommer att bli såååå snyggt i vardagsrummet!

2008-08-12 @ 11:18:57
Postat av: J

Om ni behöver 2 silverfärgade Billy till så har jag o C 2st till salu...:-) färdigmonterade...



/J

2008-08-12 @ 14:39:48
URL: http://enjoy.blogdns.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0