Trying to Recall

Har inte kommenterat Melodifestivalen så mycket här på min blogg trots att jag är en riktigt schlagerfantast, men nu kan jag inte hålla mig!

Marie Lindbergs (allas vår fröken från Munkedal) låt Trying to Recall är fantastisk! På You Tube kan man se och lyssna på den om och om igen. Har den konstant som bakgrundsmusik när jag surfar omkring på nätet och den blir bara bättre och bättre. En riktig snyftare med årets absolut bästa text!

Bäst i lördags var annars en av låtarna som inte gick vidare; The Attic med The Arrival. Hoppas att den snart kommer som uppvärmningslåt på något spinningpass, skulle få mig på toppenhomur resten av passet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0