bokbloggsjerka 4 - 7 maj



Den här veckan undrar Annika:

Brukar du delta i bloggutmaningar och i så fall vilka? Finns det någon utmaning du saknar men som du själv inte orkar/vill/kan dra igång?

Det enkla svaret är nej, med undantag av jerkan och tematrion. Emellanåt kan jag känna mig lite sugen på att haka på någon utmaning som t ex Lyrans Klassikersommar men det slutar alltid med att jag inte ger mig på utmaningen. Anledning är att jag vill hålla min läsning så fri som möjligt. Så mycket annat i mitt liv är styrt av en massa måste/borde/skulle att läsningen får vara en välkommen frizon helt utan regler och press. Av samma anledning startar jag inte heller någon egen utmaning. Men vem vet, kanske det kommer att hända i framtiden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0