Min kamp ...

... är att ta mig igenom Min kamp 1... men hittills, efter strax över hundra sidor lästa, tråkar herr Knausgård mest ut mig. Det är ju bara ett vanligt liv med en tafflig sexdebut och en nyårsfylla på lut.

Har svårt att förstå hajpen. Handlar det månne om många människors inneboende längtan efter att få skriva ner sitt liv i en slags memoarer och här kommer en norrman och gör just det. Babblar i sex böcker om sitt liv.

Ska bli spännande nästa torsdag att höra vad de andra i bokcirkeln tycker om boken. Själv tittar jag redan längtansfullt mot boktraven bredvid sängen och funderar på vilken bok jag skall läsa härnäst. :)


Kommentarer
Postat av: läsdagboken, camilla

nämen, the horror!

tänk om det i själva verket är inläsaren Anders Ribus radioteater-aratde skådespel jag uppskattar och inte det skrivna : )

hur som helst, fortfarande fast

2012-03-04 @ 11:35:06
URL: http://lasdagboken.blogdns.com
Postat av: blogg_bohemen

Jag tror väldigt mycket på en Ribuseffekt här ... :)

2012-03-04 @ 21:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0