Dagens ...

... enkät! Med jämna mellanrum dyker det upp en enkät i bloggvärlden och jag hakar gärna på. Hittade den först hos Bokbabbel, men har sett flera som svarat på den.

Outfit: Mysbyxor och röd t-shirt med reklamlogga. Är det helg så är det! :)

Humör: Rätt harmonisk

Tanke: Borde städa lite, vika alla kläder som ligger i fåtöljen ... men det är en tanke jag lätt förtränger! :)

Frukost: Två mackor med mjukost och ett stort glas vatten

Bok: Gå din väg men stanna av Johanna Nilsson

Låt: Out of it med Fallulah. (Signaturmelodi till den fantastiska danska TV-serien Lykke som visas på SVT.) 

Hurra: Att jag är ledig på måndagar är en ständig källa till hurra!

Bu: Nästa vecka börjar rättningshögarna strömma in ...

Längtan: Helgen i Söderköping med världens underbaraste väninnor i mitten av november.

Önskan: Att jag skall orka genomföra den trettiodagarsutmaning jag antagit under oktober.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0