liten söndagsenkät

Precis som Bokstävlarna känner jag mig alldeles för seg för att skriva något klokt om helgens läsning, så jag fyller i den lilla söndagsenkäten istället.

Helgens…

…roligaste: finalen i ESC och det tillhörande intensiva sms-tyckandet med kära syster och lilla mamma.

...tråkigaste: den där eländiga rättningshögen ... 

…godaste: chokladpralin med någon slags fikonfyllning och det vita vinet.

…läsning: Eskil - riddaren av syrénbersån av Gunilla Linn Persson (recension kommer).

…lyssning: ja, ESC-finalen så klart ... och ja, jag gillade faktiskt låten som vann.


Kommentarer
Postat av: Anna (Bokstävlarna)

Jag missade i princip hela ESC, men lyckades faktiskt se vinnarbidraget. Och sa direkt "Den här kommer hamna på topp fem!". :)

2011-05-15 @ 22:19:59
URL: http://bokstavlarna.wordpress.com
Postat av: blogg_bohemen

Ja, men visst var det rätt givet. Vacker melodi och refräng och så ett välkoreograferat nummer. Svårt att ogilla liksom.

2011-05-16 @ 08:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0