resa, amanda, jag skall ... inte!

Just nu kunde jag har varit fylld av iver inför morgondagens resa.
Just nu kunde jag har packat resväskan och valt bland toppar och byxor.
Just nu kunde jag ha valt ut flygplansvänlig läsning.

Just nu gör jag inget av detta.

Just nu är jag bitter.

Det blir ingen resa. Älsklingen har inflammation i hornhinnan som bara blir sämre. Läkaren har sagt ingen resa.

Just nu tycker jag bara synd om mig själv (egotrippat, jag vet, det är inte jag som har inflammation).

När ska det ta slut på allt elände?

Kommentarer
Postat av: läsdagboken, camilla

jaaa,fyyyy vad frustrerande. passa på att vältra dig i bitterheten i minst en vecka - eller hela sommarlovet om det skulle behövas : )

2011-06-09 @ 21:01:53
URL: http://lasdagboken.blogdns.com
Postat av: blogg_bohemen

Vi har full sjukstuga här med en aldrig sinande källa av ögondroppar ... Bitter som f-n, men det går väl över. Skall försöka få till en annan liten semestertripp istället.

2011-06-10 @ 13:35:54
Postat av: Västmanländskan

Nej, vilken mega-otur! Hoppas han kryar på sig snart och att ni får möjlighet att resa vid ett annat tillfälle.

2011-06-11 @ 16:45:57
Postat av: blogg_bohemen

Ja, jag letar nytt resmål för fullt, medan älsklingen blir allt tröttare av sin medicin och inte alls orkar delta i planerandet. Självklart en av de sällsynta biverkningarna ...

2011-06-11 @ 20:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0