merhaba!

Så blev det en semster i alla fall. En sista minuten-resa till okänd destination i sydvästra Turkiet är nu inbokad. Avresa på midsommarafton. Känns skönt, men jag är samtidigt lite nervös eftersom jag aldrig har åkt på sista minuten-resa och för att jag inte har en aning om vart vi hamnar. Kontrollfreak ... :) Blandar skräckscenarion med förskönade mentala bilder och hoppas naturligtvis på att det blir som det sistnämnda. 

Nu gäller det bara att välja reselitteratur. Mord eller familjedrama? Finsk humor eller sydstatsskildring i 60-talsmiljö? En tjock eller flera tunna? Älskar att bestämma reselitteratur!


Kommentarer
Postat av: Västmanländskan

Härligt att ni kommer iväg! Trevlig resa. Jag brukar välja en riktigt tjock bok coh uppmuntra maken att ta med sig något jag vill läsa också ;)

2011-06-22 @ 23:04:41
URL: http://vastmanlandskan.blogspot.com/
Postat av: blogg_bohemen

Ska verkligen bli skönt med en semestertripp! Kunde inte välja så det blev tre böcker ... Har så svårt att bara ta med en bok. Tänk om den är dålig? Hemska tanke! :)

2011-06-23 @ 23:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0