Det är mycket nu

Bråda dagar! Får ingen ro till vare sig läsning eller bloggande. Fullt upp på jobbet, som vanligt så här mot slutet av terminen. Skolbiblioteket skall bli klart denna vecka och det är lite fix kvar men jag blir nog klar imorgon.

Hinner tack och lov ändå med lite roliga saker. Igår var jag på teater med några kollegor och skrattade mig till magknip åt igenkänningskomiken i Lärare för livet och idag har vi dekorerat pepparkakshus på mycket originella vis med några vänner.

Ikväll skall jag nog ändå ta mig en lässtund för att avsluta Kråkflickan och/eller lyssna vidare på Moderspassion (som jag i ärlighetens namn tycker är lite seg, men ändå vill lyssna klart på).


Kommentarer
Postat av: Iréne Kleven

Vad roligt att du tyckte om föreställningen.

Ikväll är det också en stor grupp lärare som kommer och tittar./Iréne, Regionteatern Blekinge Kronoberg

2011-12-06 @ 13:34:57
Postat av: blogg_bohemen

Fantastiskt rolig pjäs och duktiga skådespelare! Vi pratade glatt om vilka karaktärer vi kände igen oss i! :)

2011-12-06 @ 21:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0