svettigt värre

Jag är kär! I mitt nya gym! Jodå, bokmalen svettas igen! Efter ett år med enbart sporadiska pass på grund av medlemskap i ett gym som låg alldeles för långt hemifrån har jag nu bytt till ett gym som ligger närmare hemma och väldigt nära jobbet och jag är helt frälst! Tre pass spinning, två pass core och ett pass på cross trainern har jag hunnit med på lite drygt en vecka och jag känner mig helt uppfylld av energi! Så härligt!

Bäst av allt är dock massagesängen. För Fröken Ryggproblem är det underbart att lägga sig där efter ett pass och låta vattenstrålarna massera musklerna. Ser fram emot en höst fylld med träning och massage - bästa kombon liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0