distans




Idag hade jag mitt första seminarium på distanskursen. Fast så mycket till seminarium blev det kanske inte ... Det visade sig att vi bara är fem som läser kursen och ingen av de andra loggade in för att delta i samtalet så det vara bara jag och läraren. Faktiskt rätt pinsamt eftersom jag kanske inte var optimalt förberedd ... Men, men, nu är det avklarat och istället för en och en halv timme blev det tjugofem minuter och en helt ledig fredagseftermiddag. Jag klagar inte! :)

Om drygt en timme kommer älsklingen hem på besök över helgen. Underbart! Distansförhållanden har sina baksidor, men man blir i alla fall alltid glad när man ses och inser hur mycket man tycker om varandra. Kanske inte så dumt trots allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0