bara vardag

Finns inte så mycket att blogga om för tillfället. Har varit sjuk en vecka, men förkylningen har nu släppt och jag har återvänt till simbassängen och övriga träningslokaler. Uppsatskursen har dragit igång på allvar och vi letar bakgrundsartiklar för fullt, inte helt lätt har det visat sig, men det går framåt i alla fall. På läsfronten är det tegelstenen Boktjuven som gäller och hittills är den rätt bra, men halvvägs in känner jag som alltid med så här tjocka böcker att det börjar bli lite segt. Längtar efter en riktigt varm och solig dag så att läsning och solbränna kan kombineras, men hittills är det, som bekant, en kall, kall maj. 

Övrigt jag för tillfället drömmer om: nya skor, pengar till sommarsemester och att bli antagen till sommarkurser jag sökt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0