i love postorder



Jag shoppar på postorder. Jag erkänner det. Tycker till och med om det. Älskar att i lugn och ro tittat igenom katalogerna när de kommer, bläddra bland de färgglada sidorna och låta mig inspireras. Gå vidare till hemsidan och titta på det ännu större utbudet. Beställa, prova hemma i lugn och ro, slippa provhytterna. Det gör mig inte ens något om kläderna inte passar, det är bara att skicka tillbaka och beställa nytt om jag vill det. Varje säsong en ny katalog att försjunka i, och nya färger att lära sig älska om man inte redan gör det. 

Inget går upp mot shopping i soffan med latten bredvid sig och precis den musik man själv vill lyssna på i bakgrunden.  


Kommentarer
Postat av: Maria

me too!! Fick hem ett trevligt paket från Ellos förra veckan...

2010-03-26 @ 21:01:41
URL: http://renovationaryroad.bloggplatsen.se
Postat av: Camilla

jag med! : )

2010-03-26 @ 21:49:28
URL: http://lasdagboken.blogdns.com
Postat av: blogg_bohemen

Skönt att det fler som jag!

2010-03-26 @ 22:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0