en salig blandning



Trots att vi bor väldigt centralt ligger vår lägenhet i något av en radioskugga, vilket bland annat har lett till att mitt projekt med att bli en trogen P1-lyssnar gått i stöpet. Men så igår gick det plötsligt att få in kanalen på min lilla limegröna radio. Idag under förmiddagen har jag därför fått mig till livs ett reportage om herrtidningar, ett samtal om Manns Buddenbrooks och döden och nu odlas blommor på Hinseberg. Ja, säga vad man vill om P1, men nog är det varierat innehåll alltid!


Kommentarer
Postat av: J

:-) P1 är bäst...man blir bara irriterad på de andra reklamkanalerna som varvar 20 sekunder musik från senaste Absolute Music CDn med 7 minuter reklam, för att sedan flamsa med äcklet fylking....lyssnar 10ggr hellre på land o sjöväderrapporten...

2010-07-17 @ 18:23:17
URL: http://enjoy.blogdns.com
Postat av: blogg_bohemen

Ja, men visst blir man störd! Samma musik (cd?) som bara går runt runt i typ ett år och sedan kommer EN ny låt - suck! Nej, hellre lite matlagning med tillhörande fräs i pannan och engagerade P1-reporter.

2010-07-17 @ 19:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0