en liten enkät

Via Bokbabbel hittade jag den lilla bokliga enkät.

Senaste...

... meningen du läste: "I synnerhet så länge Gunnar inte ringer Åke i Thailand." ur Hallonbåtsflyktingen av Miika Nousiainen

... impulsköpet: Hallonbåtsflyktingen av Miika Nousiainen. Hade ingen bok i väskan och en kaffe på sta'n lockade så en shoppingvända på Bokia var nödvändig. Kaffe och läsning hör liksom ihop i min värld.

... bibliotekslånet: Svart sorti av Giles Blunt. Inte alls min typ av bok, så den lämnas outläst tillbaka. Det bästa med att låna böcker är att man inte behöver ha dåligt samvete för ett dåligt inköp, det är bara att lämna tillbaka och ge en annan bok chansen istället. Gratis är inte så dumt!
... bokrelaterade överraskningen: Att jag helt missat att Håkan Nesser kommit med en fjärde bok om kriminalinspektör Barbarotti och att den finns som ljudbok inläst av mästaren själv. Nu har jag något att se fram emot och tackar Nesser-entusiasten Camilla för tipset.

Kommentarer
Postat av: C

nesserlyssning - ett bra sätt att stilla den där diffusa klådan i själen : )

2010-07-28 @ 10:04:12
URL: http://lasdagboken.blogdns.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0