ett nytt beslut



Förra årets stora funderar den här tiden var om jag skulle vara tjänstledig för studier eller ej. Beslutet att studera är det bästa jag tagit på evigheter. En ren njutning. Detta års stora funderare har varit huruvida jag till hösten skall gå tillbaka till heltid eller om jag skall unna mig ett läsår med deltidsarbete. Nu är beslutet fattat. 75% kommer jag att arbeta nästa år och det känns också som ett toppenbeslut. Nu är det bara att hoppas att älsklingen snart hittar ett jobb, då kommer tillvaron att vara helt perfekt.

(Passade på att ändra bloggen utseende samtidigt. Älskar fortfarande rosa, men kände att det var dags för något nytt och fräscht. Hoppas ni gillar det.) 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Låter mycket skönt!

2010-02-21 @ 19:00:49
Postat av: Västmanländskan

Fint!

2010-02-21 @ 22:00:14
URL: http://vastmanlandskan.blogspot.com/
Postat av: blogg_bohemen

J: Ja, man har ju kommit in i det här lite lugnare livstempot nu! :)



V: Tack!

2010-02-21 @ 22:05:04
Postat av: camilla

well done, sophie!

men det tar på krafterna att fundera inför sådana här beslut. är det sportlov i småland?



kram, C

2010-02-22 @ 14:27:36
URL: http://lasdagboken.blogdns.com
Postat av: blogg_bohemen

C: Visst tar det på krafterna. Man vänder och vrider på det i evigheter, bara för att pusta ut när väl beslutet är taget. Denna vecka har vi två föreläsningar, så det blir "sportlov" i småland och mera OS-hejande i TV-soffan.

2010-02-22 @ 15:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0