we love ullared



Tidigt på lördagsmorgonen stod vi, smått huttrande och gäspande, och väntade på bussen mot Ullared och shoppingparadiset. Färdigbredda mackor i ryggsäcken och bekväma skor på fötterna, vi börjar få lite rutin! Strax efter 8.00 var vi framme, kundvagn hämtad och en fyra och en halvtimme lång shoppingrunda tog sin början. När man tänker på det är det lite sjukt att shoppa så länge i samma affär, men när man är där känns det helt naturligt. Alla runt omkring är dessutom glada och hjälpsamma, så det där med shoppingterapi funkar uppenbarligen!

Schampo, deodoranter, nya hörlurar, fingervantar, rengöringsmedel, rakblad till älsklingen och nya bordstabletter var några av de saker som stoppades ned i kundvagnen. Mest nöjd är jag med min nya, supersnygga vinterkappa och vår kitschigt guldfärgade bordslampa som märkligt nog passar in i vardagsrummet. Julklappen till lilla mor var också ett fynd!

En lyckad shoppingdag som avlastade kontot med några tusenlappar, precis som det skall vara!


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja du, retailtherapy is da shit! Ska också t Gekås, i slutet av okt. Min plan är att köpa alla julklappar då...tror du jag lyckas??

2009-09-14 @ 09:40:34
URL: http://galtoroad.bloggagratis.se
Postat av: blogg_bohemen

Perfekt ställe för julklappsshopping! I slutet av oktober kommer det att vara knökfullt med julklappsinköpare!

2009-09-14 @ 11:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0