utmattad hjärna



Just tillbringat fyra timmar tillsammans med min kurslitteratur och lärt mig att hjärnan är en fantastisk och smått obegriplig skapelse. Eller så är det engelskan och dess termer som gör det hela lite krångligt ... Men det är onekligen rätt spännande, och en aning utmattande, att försöka lära sig något nytt. Måste dock tillstå att jag fortfarande längtar efter nästa delkurs och de psykiska störningarna.

Annars längtar jag mest till lördag och Ullaredsshopping! Bussresa i gryningen och matsäck i ryggsäcken - precis som det skall vara! Undrar hur många schampoflaskor vi får plats med i badrummet?

Och på den skönlitterära fronten tar jag mig sakta mig säkert framåt i Joyce Carol Oates Dödgrävarens dotter - riktigt bra läsning!

Kommentarer
Postat av: Västmanländskan

Ja, den är väl bra!

2009-09-09 @ 21:27:25
URL: http://vastmanlandskan.blogspot.com/
Postat av: blogg_bohemen

Ovanligt att jag läser en så tjock bok, men det är utan tvekan skönt att läsa en riktig berättelsen som dessutom är välskriven!

2009-09-10 @ 07:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0