intensivplugg



Första tentaveckan - hu! Hemtenta på den ena kursen och salstenta på den andra. Hej å hå! Tidsoptimsist som jag är har jag naturligtvis inte börjat på hemtentan i socialpsykologi i tid (någon som är förvånad???) så därför har jag nu suttit här framför datorn större delen av dagen och mer eller mindre desperat besvarat uppgifterna bara för att upptäcka att den sista uppgiften är helt obegriplig. Känns lite surt, men jag mejlade snälla examinatorn och hoppas på snabbt besked om vad han egentligen menar att vi skall skriva om. Det löser sig säkert innan inlämningstiden på fredag ...

Salstentan i psykologi på fredag morgon kan gå lite hur som helst. Såg förra terminens tenta och vissa frågor kändes överkomliga, medan andra var mer hjäääälp! Men nu blir det tre dagars intensivplugg på mysiga universitetsbibblan så det klarnar säkert. Omtenta är annars ett ord som aldrig skrämt mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0