mitt liv i titlar

Efter en lång dag tillsammans med Freud, hans oidipala stadie och penisavund ville jag igår bara fly in i en annan verklighet, och det var då jag hittade den här roliga uppmaningen på Magix blogg:

Besvara frågorna genom att använda titlar från böckerna i din bokhylla.

Är du man eller kvinna?
Fru Sartoris en vanlig kvinna

Beskriv dig själv
Människa utan hund

Hur mår du?
Ett år av magiskt tänkande

Beskriv stället du bor på
Processen

Vart skulle du vilja resa?
En geishas memoarer

Beskriv din bästa vän
Mig äger ingen 

Vilken är din favoritfärg?
Passionsfrukten

Hurdant väder är det just nu?
Grå själar

Vilken är din favoritårstid?
Göteborg i päls

Om ditt liv vore ett tv-program, vad skulle det heta?
Prioritaire

Vad betyder livet för dig?
Det bästa av två världar

Hurdant är ditt parförhållande?
Den gudomliga komedin

Vad är du rädd för?
Mogen för skrubben

Dagens aforism
På vinst och förlust

Vilket råd skulle du vilja ge?
Gå, älska!

Hur skulle du vilja dö?
Hoppsan, jag är död!

Ditt motto
Kalla det vad fan du vill


Kommentarer
Postat av: läsdagboken, camilla

haha, roligt att läsa. hemmet som en process och människa utan bulldogg. jag tänkte också på 'hoppsan, jag är död', men det kändes oärligt när boken står i bokhyllan i sverige.

de kors vi bär...

2009-10-17 @ 16:24:42
URL: http://lasdagboken.blogdns.com
Postat av: blogg_bohemen

Jag övervägde Kollektivt självmord, men tänkte att den skulle framstå som lite väl extrem ... :)

2009-10-17 @ 19:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0