isig helg

 

Tillbringa en lördagseftermiddag i en ishall är det väldigt sällan jag gör, tror faktiskt aldrig att det har hänt förr, men när kära systers små isprinsessor bjuder på isshow gör jag det med glädje. Många duktiga små flickor bjöd på underhållning i form av en mängd olika nummer i timmarna två och bäst av alla konståkarna var förstås mina systerdöttrar (inte för att jag är partisk eller så ...).

Kära systers pojkar var på varsitt håll i landet och spelade bandycup, den ena vann och den andra kom trea. Och för att ytterligare förgylla helgen åkte pappan i familjen Vasaloppet på ny rekordtid. Härligt att resten av familjen gör allt för att kompensera mina mediokra sportinsatser (tre handbollsträningar och två månaders fotbollskarriär ...)! 

Jag och mamsen hann också med en sväng på stan där hon reafyndade både kläder och en lampskärm, och jag var smakråd.

En trevlig helg och det är verkligen synd att vi inte ses oftare, men så är vi ju också utspridda över landet.


Kommentarer
Postat av: Anne Danielsson

Så roligt med lite konståkning! Jag har glömt att fylla på min mobil hela veckan, så ett svar på ditt sms ligger snällt och vilar i min utkorg....men nu svarar jag så här i stället! Hoppas du mår bra, jag ser fram emot en händelserik helg med lite jobb, tjejlunch, Eskilsgalan samt Båtmässan i Sthlm. Kram kram

2009-03-06 @ 12:14:20
Postat av: blogg_bohemen

Båtmässan - klart oväntat att du skulle gå på den! Inköp på gång? Lite lyxkonsumtion mitt i finanskris är precis vad man behöver för att muntra upp sig lite! :) Hälsa Drömprinsen!

2009-03-06 @ 14:59:33
Postat av: Anne Danielsson

Oh, ja, vi slog genast till på en lyx-yacht á 6,5 milj., det känns som en lagom present till oss själva så här i det trista vinterslasket....Eller inte!!! Vi traskade omkring och frågade oss själva vilka som verkligen gör såna inköp, förutom typ Sultanen av Brunei, och honom såg vi inte till... Annorlunda utflykt va det iaf! Kram

2009-03-10 @ 16:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0