helgen som gått



Denna helg har flyttlådorna åter en gång plockats fram. Köksattiraljerna är nu nedpackade - alltid skönt att börja med köket eftersom det är mest prylar där. Än en gång förundras jag över allt man samlar på sig, inte minst vad gäller papper och tidningar.



Har också hunnit med att rösta i EU-valet. Jag är mer eller mindre oinsatt i detta val, men tycker ändå att det är viktigt att utöva sin demokratiska plikt, finns så många i världen som inte har den möjligheten. Valresultatet blir spännande att se, och skall jag vara ärlig så hoppas jag att Sverigedemokraterna och Piratpartiet får betydligt färre röster än väntat för jag vill inte se något av dessa partier i EU-parlamentet.



Gick också med i Facebook häromdag. Får se hur frälst jag blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0