... then we take berlin



Trögt med bloggande så här i semstertider ... slappar på alla sätt som går, uppenbarligen ... För att botas från den fullständiga semesterlunken beställde vi häromdagen en resa till Berlin. Åker med nattåget imorgon kväll och får sedan tre storstadsdagar då vi förhoppningsvis hinner upptäcka en del av allt som Berlin har att erbjuda. Älsklingen är mer inriktad på butiksupplevelser än jag så han har bestämt att vi skall gå på KaDeWe, medan jag, som har lite mera barnasinne kvar, har bestämt att vi skall besöka Berlin Zoo och kolla in alla djuren. Blir nog en bra mix!

Men det där med currywurst tror jag vi hoppar över ...


Kommentarer
Postat av: Magix

Åh vad kul med Berlin, jag ska dit och hälsa på en kompis i oktober så jag vill gärna höra mera! :)

2009-07-18 @ 12:19:37
URL: http://bokbabbel.blogspot.com
Postat av: blogg_bohemen

Lovar att återkomma med rapport!

2009-07-18 @ 13:36:06
Postat av: Jennie

Kul att du fick med dig R! Det finns säkert jättemycket att titta på. Ha en trevlig resa!

2009-07-19 @ 12:45:08
Postat av: blogg_bohemen

Har kollat lite turistguider ... verkar gigantiskt ... man kanske skulle ha haft en plan i alla fall ...

2009-07-19 @ 14:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0