dags igen ...



Tentapluggar nu igen ... Kort kurs denna gång, så det är inte utan att det känns som att jag och mina kurskamrater jämt sitter i tentasalen. På torsdag skiver vi kursens tredje tenta, hoppas att det skall kännas lite bättre denna gång än vid förra tentatillfället.

I min "extrakurs" i socialpsykologi blev jag idag godkänd på en av de inlämnade hemtentorna och väntar med viss oro på besked om den andra hemtentan. Komplettering är  i och för sig inte hela världen, men det innebär att jag måste läsa valda delar av Baumans bok igen och det är inte något jag ser fram emot ... Nåja, den dagen den sorgen och symbolisk interaktionism kan jag i alla fall lämna bakom mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0