säsongsstarter



Inte många dagar kvar av sommarlovet nu, på tisdag börjar mitt studieäventyr. Jag börjar faktiskt längta efter föreläsningar, kladdiga anteckningar och lästimmar på universitetsbiblioteket. Med nyinköpta block och pennor blir det hela ännu mer lockande!



Längtar också efter att höstens träningsschema som startar nästa vecka. Visst har det funnits många pass att gå på även i sommar, men jag gillar fasta scheman med samma pass på samma tid med samma ledare varje vecka. Är också översvällande glad för att min rygg åter tillåter att jag simmar! Efter flera år med en strejkande simmarrygg är det något av en frihetskänsla att simma längd efter längd och känna hur vattnet bär mig. Och nästa veckan börjar vattengympan - hurra!



En annan sak att se fram emot nästa vecka är säsongsstarten av Hem till gården (Emmerdale) - älskar den serien! Bara tanken på att jag hinner se minst två avsnitt i veckan gör mig uppspelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0