morgongympa

Kände mig otroligt överhurtig när jag i morse vid sju cyklade iväg till gymmet för ett pass morgongympa. Upplevelsen blev ännu mer surrealistisk när den enda deltagaren visade sig vara jag ... Jämfört med ledaren såg jag ut som en liten teletubbie där jag skumpade runt i min nyinköpta, åtsittande turkosa träningstopp. Men, men jag brände säkert massor av fett och utrymme fanns det hur mycket som helst!

Jag hoppas på fler morgontidiga hurtbullar nästa tisdag och gärna på torsdag också då jag skall testa morgonspinning.


Kommentarer
Postat av: Magix

Huu, enda deltagaren! Modigt att stanna kvar! :D

2008-09-02 @ 16:37:12
URL: http://bokbabbel.blogspot.com
Postat av: blogg_bohemen

Tro mig, jag ville smita, men jag tyckte så synd om den stackars ledaren som också släpat sig upp i ottan, så jag stannade.

2008-09-02 @ 18:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0