höstlov



Så har man då höstlov, dessa underbara lediga dagar som känns så välbehövliga efter en hittills alltför intensiv höst. Har som mål att komma igång med motionen dessa dagar och hittills har det gått hyfsat  - ett spinningpass i måndags, cykling kors och tvärs genom staden igår och idag blir det promenad runt sjön. Känner mig ganska nöjd.



Långfika med E och C hör också lovdagar till och en sådan blev det igår. Samma plats och samma dryck som alltid, men nya uppdateringar om storstadslivet i London och livet som husägare med vattenskador (två gånger på ett år - stackare!)  Jag förundras alltid över hur glamorösa min kära vänner lyckas vara mitt i allt vardagsslit. Jag skall också försöka mig på att bli lite mer vardagsglamorös - kanske kan läppglanset som ligger relativt oanvänt i väskan vara ett steg i rätt riktning ... :)



På torsdag kväll kommer mor på besök och känner jag henne rätt så är hon shoppingsugen. Bara att knyta på sig shoppingvänliga skor och ladda för en heldag på stadens gator och torg under fredagen. Var evigheter sedan jag var på en riktig shoppingrunda så jag ser fram emot det nästan lika mycket som mor misstänkar jag!

Kommentarer
Postat av: läsdagboken, camilla

samma plats, samma dryck : )

det var mkt trevligt och vardagsglamouröst.



ha det så bra med mor och god shoppingtur!

ps. har du sett vad mörkt det är idag, redan nu på morgonen. tror jag stannar i soffan med bok & katt

2008-10-30 @ 10:44:42
URL: http://lasdagboken.blogdns.com
Postat av: blogg_bohemen

Jag gillar också våra fikaträffar! Ruggigt väder idag, kallt som attan var det när jag cyklade till sjukhuset för lite provtagningar. Nu blir det soffan resten av dagen! :)

2008-10-30 @ 11:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0