äntligen fredag!



Vissa veckor känns oändligt långa, men nu är det fredag och helgen stundar! Vet att man egentligen skall längta efter måndagar eftersom man egentligen skall älska sitt jobb över allt annat, men jag sällar mig till den stora skaran av människor som längtar efter helg och lediga dagar!

Denna helg ska vi fixa iordning älsklingens kombinerade klädrum och kontor. Alla möbler finns, men de behöver en bättre placering. Skall också försöka övertyga honom om att ett par växter i fönstret bara kommer att göra honom gott ...

Borde börja träna igenom efter förkylningen också så det blir nog en vända till gymmet. Lite Core och Spinning borde förr eller senare göra susen för midjemåttet. Skall också göra en veckomatsedel och ta tag i mitt MåBra Lättviktande. Lättviktarna funkar verkligen, det är bara det att jag fallit tillbaka i gamla dålig vanor. Men nu är det inte så långt till jul och jag vill inte förlora vadet med mor - måste gå ned tio kilo för att inte förlora mina pengar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0