jag överlevde!

Jag överlevde min 30-årsdag och livet rullar på igen. Vet att det låter löjligt, men jag såg verkligen 30-årsdagen som någon form av stup där livet slutade och allt var för sent. Det mesta verkar dock vara sig likt så här någon dag efter, så det tog uppenbarligen inte slut - inte ens för en drama queen som jag!

Älskling förgyllde dessutom min födelsedag med en superrolig skattjakt som fick mig att klura på ledtrådar och sedan springa runt i lägenheten på jakt efter en mängd presentkort på små trevliga summor som i slutändan blev en stor summa på Fritidsresor. Sommarens semester är räddad! Jag undrar nu bara om älsklingen har råd att själv följa med ...
Chokladtårta a la älsklingen fick jag också, både en och tre bitar, så på det stora hela var det inte helt hemskt att fylla vuxen.


Kommentarer
Postat av: Emm

Grattis i efterskott!

2008-11-19 @ 14:28:16
URL: http://emms-ord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0