bröllopshelg



I helgen var det dags för bröllop! 17 maj och jag förväntade mig en strålande vårdag med behaglig temperatur och det gjorde säkert brudparet också. Vaknade dock på lördag morgon och kunde konstatera att det låg snö på marken ... Som jag frös i min lilla klänning och somriga klackskor! Kände mig riktigt avundsjuk på alla herrar som fick bära kostym och hålla värmen!

Bruden frös säker också men var så otroligt vacker! Enkel, men elegant klänning och frisyr och bruden riktigt strålade! Topptrimmat sig till bröllopet hade hon också gjort och jag lovar J, du har aldrig sett bättre ut! Bra jobbat!

Festen var trevlig med mängder av tal och andra framträdanden och hysteriskt rolig underhållning av Benny och Nisse! Kul var det också att träffa gamla bekanta som jag inte sett på flera år och bli lite uppdaterad om deras liv. Dansade barfota framåt natten då fötterna inte orkade med klackskorna längre och åkte hem alldeles slut framåt tretiden.

Tack JA (eller är det JJ numer?) och MJ för att vi fick komma på ert underbara bröllop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0