helg i solskenet

Vilken underbar helg!

Började på fredagen med att jag tog bussen ut till universitetbiblioteket för att sitta där och pimpla latte samtidigt som jag tog mig an en hög med långa uppsatser. Fick massor gjort! Det är något med den akademiska miljön som jag verkligen gillar och jag får alltid mest gjort när jag åker till universitetet. (Kanske skulle man börja studera igen?) Kvällspromenad runt sjön fick avsluta en bra fredag.

Lördagen tillbringade jag med att inte göra särskilt mycket alls, vilket var precis vad jag behövde. En morgonpromenad, läsning på balkongen, en tupplur efter all sol och lite god mat på kvällen. Härligt! Forsatt i samma stil idag med frukost på balkongen, rättning av några uppsatser, lite mer avkopplande läsning och sedan en runda runt sjön (som blev ganska svettig i värmen!). Nu känner jag mig faktiskt laddad för en arbetsvecka!




Kommentarer
Postat av: camilla

nu har jag läst en typisk sophie-bok igen:

solja krapu - mogen för skrubben : )

fråga emma, det var hon som köpte den

2008-05-17 @ 13:16:25
URL: http://lasdagboken.blogdns.com
Postat av: Anonym

Tack för tipset!

2008-05-19 @ 15:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0