car on a stick

Alla som känner mig vet att jag inte har körkort och att jag är måttlgit intresserad av att ta ett. Själva bilkörningen avskräcker mig mer än vad den lockar mig ... Men nu kan jag ha hittat min motivation - Car on a stick.

En underbar lite genomskinlig bubbla med plats för fyra personer (plus shoppingpåsar!) som styrs av din röst. Den drivs av solceller och på natten, när den inte används, förvaras den på en slags pålen som finns under "bilen".

Definitivt min typ av transportmedel! Dessutom är den såååå snygg!


Kommentarer
Postat av: Ve

Tänk
att glida runt på NK i denna - fantastiskt - ingen trängsel!

2008-03-25 @ 20:41:41
Postat av: blogg_bohemen

Precis! Skönt att någon mer fattar poängen med denna underbara skapelse!

2008-03-25 @ 21:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0