nyårsafton

Nyår är inget jag och älsklingen firar sådär våldsamt mycket så vi unnad oss ännu en slapp kväll i soffan. Vad är annars ledighet till för?

Såg filmen The Aviator och jag måste erkänna att jag är positivt överrraskad. Har liksom undvikit filmen eftersom DiCaprio spelar huvudrollen, men filmen var helt klart mycket sevärd. Efter filmen var stackars älsklingen så trött att han bara vill gå och sova, trots att tolvslaget var långt borta. Tror att han fick sockerchock av all smaskig tårta vi åt till efterrätt ... Så medan kyrkklockorna slog tolv snarkade den lille raringen redan sött medan jag stod i fönstret och kollade på färgsprakande fyrverkeri över hela Arvika. Tycker att vi hade en riktigt mysig nyårsafton, på vårt eget lilla vis!

Struntade i nyårslöftet i år, brukar ju ändå bara hålla det en timme eller två och det är alltid att banta och det ser jag aldrig ut att klara av ... Ser istället fram emot 2008 som året då jag kommer att åka på min första riktiga utlandsresa (tunisien i juni) och sparesan med the girls i augusti och dessförinnan ett storslaget bröllop mellan JA och MJ i maj. Kommer att bli ett bra år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0