zaho - I like!

Har en ny favoritartist! En fransk!!! Trodde väl aldrig! Och det märkligaste är att jag och älsklingen båda gillar henne lika mycket!  Zahos låt  c´est chelou är beroendeframkallande, och om du av någon anledning skulle vilja ha lite variation så kan man smyglyssna på hennes album här.  

Jag vill gå på ett spinningpass med bara Zaho! Till och med den fransk versionen av ... ja, vad hette nu låten på engelska ... är bättre! På franska heter den iaf  Tu reconnais!

L'ALBUM DIMA LE 10 MARS DANS LES BACS

Förutom att maniskt lyssna på Zaho, tillbringar jag mina sportlovsdagar med att göra typ ingenting - så skönt! På svt.se kan man se alla avsnitt av den hemskt dåliga serien Andra Avenyn ... Den är verkligen dålig ... jag har fastnat totalt ... Skäms ...
 

Kommentarer
Postat av: camilla

åh, franskt musiktips! merci!

'chelou' är något så avancerat som baklängesslang...

2008-02-20 @ 22:31:36
URL: http://lasdagboken.blogdns.com
Postat av: blogg_bohemen

Baklängesslang - vilken sofistikerad musiksmak jag har! :)

2008-02-21 @ 09:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0