böter på gymmet ...



Idag skulle jag boka ett träningspass, men hade så många tidigare pass som jag glömt att avboka att jag nu fått böter ... Så pinsamt! Och så typiskt för detta år som varit allt annat än träningsinriktat ...

Snart är det nyår och det börjar bli dags att summera året. En alldeles egen årskrönika! Känner att 2008 inte varit det bästa året i mitt liv så jag är någonstans rätt glad över att lägga det till handlingarna. 2009 hoppas jag skall bjuda på lite förändringar, lite mera träning, kanske lite mer matlagning - och så ser jag förstås fram emot att läsa ännu fler och förhoppningsvis ännu bättre böcker! Nu när även jag börjat bokshoppa på nätet är det som bekant farligt billigt och farligt frestande att köpa alldeles för många ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0