mediejukebox

Testade för första gången mediejukeboxen idag. Det är ett nytt sätt att låna ljudböcker, musik, film och språkkurser som finns på vårt alldeles fantastiska bibliotek här i staden.

Smidigt och enkelt var det - bara att sätt i sin MP3, trycka på önskad ljudbok och vips så är det bara att knalla ut i solen och lyssna! Alldeles gratis och alldeles lagligt! En teknisk pryl helt i min smak! Med en ljudbok i MP3:n kan kanske till och med jag bli en promenerare!

(PS till kära syster - det finns en mediejukebox på bibblan hos er också.)


Kommentarer
Postat av: Ve

....en dag kommer jag säkert att börja att spela golf och varför inte samtidigt lyssna på böcker i en mp3! Idag får jag nöja mig med en kort runda minigolf och böcker.... ?

2008-04-20 @ 21:47:52
Postat av: blogg_bohemen

Har ju väldigt svårt att se dig på en golfbana ... :) Men varför inte en spännande deckare samtidigt som du påtar i landen och funderar ut nya storslagna trädgårdsplaner?

2008-04-21 @ 11:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0