mys i arvika

I helgen fick jag äntligen träffa min älskling. Efter sex timmars tågresa anlände jag till ett regnigt Arvika, men efter en efterlängtad kram så glömde jag fort regnet!



Känner mig så nöjd över att jag och Sambon inte gått i "varje-gång-vi-ses-skall-allting-vara-extra-perfekt-och-extra-mysigt"-fällan. Allt var som vanligt, slappade i nyinköpt second-hand-soffa, kollade på inredningsprogram, handlade på ICA, långfikade och allt annat som man gör vilken helg som helst. Älskar vårt liv, älskling!

Lite lyx måste man ju i alla fall unna sig och i Arvika finns underbara Oscars Choklad och Glass, en av Sveriges bästa chokladtillverkare. Underbar choklad som verkligen smälter i munnen och smaken är bara sååå perfekt. Personlig favorit är choklad smaksatt med grönpeppar samt deras mörka chokladtryffel. To die for! Tyvärr har inte Arvikaborna förstått vilken pärla denna chokladtillverkare är och butiken kommer snart att upphöra. Mycket tråkigt! Skärpning, arvikabor! Lite lyxig choklad är precis vad ni/vi/alla behöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0