kommit igång

Första riktiga arbetsveckan är gjord, jag har sagt hej till alla nya och gamla elever och startat upp alla kurser lite smått. Hjärnan är lite trött, men på ett skönt sätt. Det är alltid lite befriande att sätta igång igen på hösten, även om ledighet alltid är underbart.



Gymmet har också startat upp med nytt schema och nyrenoverade lokaler. Så fräscht! Ny och trevligare entréyta, snyggt golv, upprustade spinningcyklar med röda detaljer och en större aerobicssal. Toppen! Riktigt roligt att gå dit igen! Nu har jag dessutom ett mål med min träning och bantning - väninnna J.A skall gifta sig framåt sommaren och då vill jag för en gångs skull känna mig lite snygg! 15 kg skall bort så här skall promeneras, simmas, spinnas och lyftas vikter. För att inte tala om alla frukter och grönsaker som skall tuggas! J.A skall också ge sig i kast med viktnedgången fast med hjälp av viktväktarna. Den här gången skall vi klara det, J.A! Önskar oss båda lycka till!



Nu väntar shopping på sta´n, hoppas att det har kommit in något snyggt. Har sett en mycket snygg parkas på Ellos av alla ställen, så det får bli höstjackan, men en snygg tröja eller något sådant kanske jag kan hitta på sta´n.

Kommentarer
Postat av: Västmanländska i skåne-exil

Ja, lycka till! Jag viktväktade inför bröllopet i somras och tyckte det funkade bra. Man får äta allt men inte hur mycket som helst. Funkar bättre för mig som blir helt besatt av det jag inte får äta - när jag testade GI så drömde jag om bröd ;)
Håller tummarna!

2007-09-03 @ 11:48:57
URL: http://ulejbro.blogsome.com
Postat av: blogg_bohemen

Besatt av tanken på allt man inte får äta känner jag väl igen! Kan drömma om saker jag eg aldrig äter men bara måste ha för att jag inte får! :) Dieten går sådär ... svårt att inte mumsa godsaker på eftermiddagen ... Men jag har tagit tag i motionsbiten i alla fall. Alltid något!
Har försök lägg kommentarer på din sida, men det funkar inte. Snyft! Gillar din blogg iaf!

2007-09-05 @ 16:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0