bokmässan hägrar



Avslutade förra veckan med en mäktig och alldeles underbar Carmina Burana-konsert och inledde denna vecka med totalkaos, men kontraster är alltid uppiggande! Igår var det Skoljogg på förmiddagen och jag och en kollega valde att gå de åtta kilometrarna istället för att stå efter banan och kolla närvaro. Ett mycket bra val! Fin och varierad sträcka och efteråt var man härligt trött efter all frisk luft. Naturen är vacker om hösten!



Annars är det Bokmässan som hägrar denna vecka. Imorgon åker jag och fyra kollegor till Göteborg för en heldag med miniseminarier och flanerande bland mässmontrar. Jag hittade så många intressanta seminarier att om jag skulle gå på alla så hinner jag inte se något alls av mässan. Har nu bantat ned listan till sex miniseminarier och hoppas att jag valt russinen!

Återkommer självklart med rapport från mässan. Det gör för övrigt även litteraturprogrammet Babel som sänder från mässan på lördag kväll. Brukar vara värt att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0