onödig lista



Gillar när andra bloggar lägger ut små onödiga listor om allt mellan himmel och jord och därför tänkte jag att även mina läsare kanske vill läsa oväsentliga saker om vad jag tycker ... Logiken är fullständig ... Erkänner att jag snott listan från västmanländskan som i sin tur snott den från hedgehog ... Bloggvärlden, ni vet ...

  • Senaste impulsköp: Linne på lokal butik i Arvika 
  • Bästa promenad: Är ju inget fan av promenader för promenerandets skull, men jag brukar gilla en långpromenad före all mat på julafton
  • Äter lyxmiddag: tillsammans med Sambon (som hellre skulle gått på den lokala kinabuffén ...) 
  • Favoritgata: Oj, vad svårt ... trist nog vet jag faktiskt inte. 
  • Bästa förfestmusiken: Någon skön blandning av trallvänliga hits 
  • Reser helst till: Min Sambo i värmlandsskogen 
  • En bra gå bort-present: hembakat bröd med snygg form 
  • Favoritlyxartikel: Lyx och min budget går inte ihop ... Tycker det är lyxigt att unna sig det man är sugen på.
  • Älsklingsljud: Fraset av krispiga, frostnupna, nedfallna höstlöv
  • Senaste upptäckt i Stockholm: Har inte varit där på hur länge som helst ... Gillar Östermalm för lugnet mellan de stora stenhusen.
  • Favoritgalleri: Gillar konsthallen här i staden för man ser all konst utan att behöva gå in ...
  • Här bjuder jag mamma på middag: Om jag är snäll så på något ställe där hon får klassisk mat, typ schnitzel. Om jag är lite mindre snäll, på någon resturang med "exotisk" mat som jag tycker att mamsen bör testa ... :) 
  • Fikar gärna på: Kaféer med soffor längs med väggarna eller på stora kafékedjor
  • Favoritfärg/er: Brunt och lila
  • Rockstjärna jag vill träffa: Varför skulle jag vilja träffa en rockstjärna?
  • Favvoskor: Flip-Flop eller ett par sköna Ecco Receptor
  • Klädkonto per månad: Typ noll ... (måste snart konsultera min ekonomväninna MM för en budgetgenomgång ...)
  • Mode jag aldrig vill se igen: Det här med benvärmare ... alltså, var inte det något man hade på gympan på lågstadiet?
  • Bästa fyllekäket: Bara det innehåller onödigt mycket av fel sorts fett ... 
  • Bästa diktsamlingen: Har bara en favoritdikt - Till förruttnelsen ... mina kollegor tycker att jag har udda böjelser ...

  •  


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0