kurs om läsning



Så här i mitten av november då det fortfarande känns långt till jul och allt trevligt som händer då, och det dessutom är disigt och trist ut, behöver man något att se fram emot. Bara för det har jag varit inne hos rektorn och, med de allra mest bedjande ögon, tiggt till mig en rolig fortbildningskurs i slutet av januari. Känns toppen!

Fortbildningen är en tvådagarskurs i Uppsala som handlar om ungdomar och läsning. Verkar mycker intressant och jag ser verkligen fram emot att åka, även om min bedjande blick bara räckte till övernattning på vandrarhem ... Men, men det viktigaste var ju inte övernattningen, utan kursen som förhoppningsvis kommer att ge en hel del nya tips och tankar. Att träffa kollegor från andra delar av landet är också en av de mer positiv sakerna med att åka på fortbildning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0