födelsedag i antågande



Imorgon är det dags att bli ett år äldre ... åldersångesten är här igen! Och nästa år är det 30 ... Herregud! Panik! Vad har jag gjort med mitt liv??? Har ett år på mig att maxa det med upplevelser så jag slipper den berömde 30-årskrisen (även om jag tror att den redan är på gång ...)

Eftersom min kära familj ändå tycker att jag är värd att fira så har det under veckan anlänt lite välkommen post. Från far, E och farmor kom ett presentkort på Stadium så idag på lunchen har jag inhandlat nya träningsskor. Känner mig därför extra laddad inför kvällens spinningpass, det första på flera, flera veckor ... Mor bidrog med ytterligare några sköna hundralappar som jag kan shoppa loss för. Supertrevligt! Kära syster är lika förvirrad som jag själv så hennes present kommer nästa vecka, vilket bara är positivt för då blir det lite rolig post bland alla räkningar.



På bokfronten är det total stiltje, har försökt med flera böcker den sista veckan, men ingen har tilltalat mig. Supertrist! I min totala desperation ger jag mig därför åter en gång i kast med chic lit-genren. Kanske är det något sådant totalt avkopplande jag behöver när Ranelid, Carina Rydberg och någon som jag glömt visade sig kräva alldeles för mycket tankekraft ... Jag ställer trots allt in mig på en födelsedagshelg i läshörnan!

Kommentarer
Postat av: camilla

nytt försök: GRATTIS!!!!

2007-11-18 @ 14:35:37
URL: http://lasdagboken.blogdns.com
Postat av: blogg_bohemen

Tack, tack!

2007-11-19 @ 10:02:11
Postat av: Västmanländska i Skåne

Hoppas du hade en bra födelsedag!

2007-11-20 @ 17:32:52
URL: http://ulejbro.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0