tack och hej?



Funderar på att lägga ner denna blogg. Händer inte så mycket spännande i mitt liv, och jag har inte så mycket att kommentera vad gäller omvärlden som ni säkerligen märkt. Dessutom är det nästan ingen som läser bloggen. Blir lite som en dagbok som ens familjemedlemmar läser i smyg. Kanske lika gärna kan skaffa en klassisk lite dagbok med lås istället? Lyckades ju aldrig skriva någon sådan när jag var liten! :)

Om jag bestämmer mig för att lägga ned min blogg så vill jag i alla fall tack er som läst den troget! Har varit roligt att läsa (och höra!) era kommentarer!



Kommentarer
Postat av: Maria

Neeej! Vad tråkigt! Är alltid lika spännande att läsa dina funderingar, är liksom lite av den dagens höjdpunkt. Lycka till med vad du än bestämmer dig för och jag kan säga att jag inte heller lyckades med dagboksskrivande även om jag gjorde ett tappert försök...:)

2007-05-09 @ 09:35:51
Postat av: Jennie

Jag tycker också det skulle vara tråkigt om du slutade med din blogg. Kollar den varje dag för att se om du har skrivit något nytt.

2007-05-10 @ 12:24:16
Postat av: blogg_bohemen

vad söta ni är!

2007-05-10 @ 14:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0